Întrebări frecvente
1Este LegalAct biroul de avocatură potrivit pentru mine?
Alegerea biroului de avocatură este o decizie importantă, căci avocatul potrivit poate schimba rezultatul speței dumneavoastră. Noi stabilim relații profesionale bazate pe încredere, astfel încât să respectăm nevoile și obiectivele clientului. Dedicăm resursele necesare gestionării dosarelor pe care le preluăm pentru a obține rezultate eficiente, pe baza experienței de peste 15 ani în avocatura de afaceri, atât în consultanță, cât și în litigii.
2Ce tipuri de dosare gestionează biroul dvs. de avocatură?
La LegalAct acordăm consultanță juridică, precum și reprezentare în fața instanțelor de orice grad. Aria de expertiză include dreptul administrativ, dreptul imobiliar, al construcțiilor și exproprieri, achiziții publice, drept comercial, dreptul tehnologiilor digitale și litigii.
Vă rugăm vedeți pagina SERVICII.
3Sunt din Brașov. Este necesar să ajung la biroul dvs. pentru a solicita serviciile juridice?
Apreciem relația de încredere client – avocat, de aceea este preferabil să veniți la biroul nostru să ne cunoaștem. Desigur, dacă nu este posibil să ne întâlnim personal, contactați-ne prin telefon sau e-mail și stabilim pașii pentru a lucra de la distanță, prin mijloace electronice.
4Nu sunt din Brașov. Puteți să îmi preluați speța?
Gestionăm de la distanță diverse proiecte. Contactați-ne prin telefon sau e-mail pentru a evalua speța dumneavoastră și a stabili o întâlnire online.
5Care este costul consultanței ințiale?
Urmărim să avem clienți care decid în cunoștință de cauză cu privire drepturile lor. Discutăm speța și opțiunile legale cu potențialii clienți. Includem costul consultanței inițiale în costul serviciilor juridice doar atunci când decideți să deveniți client al LegalAct.
6Care sunt tarifele practicate?
Costurile sunt stabilite pe baza acordului părților și a caracteristicilor speței. Putem agrea onorarii fixe, de success, precum și abonamente pentru serviciile de consultanță.
7Consecințele juridice ale situației mele nu sunt definitiv conturate. Ar trebui să contactez un avocat sau să aștept ca partea adversă să acționeze?
Prevenția este mai bună decât tratamentul. Când avocatul cunoaște situația potential litigioasă în avans, vă putem ajuta să obțineți un avantaj strategic în eventualitatea unui conflict. În plus, veți putea să vă ocupați de afacerea de bază, cât timp noi gestionăm problemele legale.
8Care este modalitatea de lucru cu clienții la LegalAct?
Ne ajutăm clienții să navigheze prin proceduri legale complexe și să acționeze eficient când devin părți într-un litigiu. Ne așteptăm să ne adresați orice întrebări legale, să fiți sinceri și receptivi, să ne transmiteți documentele necesare în timp util, astfel încât să vă soluționăm cât mai eficient speța.
9Cum voi fi informat despre evoluția cazului?
Vă informăm periodic sau când speța o impune, astfel încât să cunoașteți noutățile, fără a vă împovăra. Suntem aici pentru a prelua o parte din griji și a ține ritmul procedurilor legale complexe.
10Cât durează un litigiu?
Durata procedurilor legale variază de la caz la caz, în funcție de situația de fapt, de domeniul de drept, de încărcătura și programul instanței și de evoluția speței. Ne asumăm să repectăm termenele care sunt în sarcina noastră astfel încât să asigurăm un proces căt mai rapid posibil.
Când ai sau vrei să previi o problemă juridică, îți dorești un avocat care să asculte cu atenție, să analizeze temeinic, să acționeze prompt și să identifice soluțiile legale cele mai eficiente.
Cu peste 15 ani de experiență în domeniul juridic, acordăm asistență legală și reprezentare în ariile de expertiză.